Regulamin

  1. DANE INFORMACYJNE FIRMY

Dostępny pod adresem www.fil-ps.pl sklep internetowy Fil Precision Systems prowadzony jest przez Rafała Lazarowskiego

a). Dane rejestrowe:
Fil Precision Systems
Rafał Lazarowski
Pinino 4a, 87-515 Rogowo
tel. +48 600 34 32 91
NIP: 8921313867
Regon: 341550972

b). Dane adresowe / kontaktowe:

Fil Precision Systems
Rafał Lazarowski
Pinino 4a, 87-515 Rogowo
tel.+48 600 34 32 91
(opłata wg. cennika właściwego operatora)
email: biuro@fil-ps.pl

Reklamacje prosimy kierować na adres e-mail: biuro@fil-ps.pl
lub telefonicznie na nr tel. +48 600 34 32 91
(opłata wg. cennika właściwego operatora)

c). Numer konta
mBank S.A.
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

dla PLN – 67 1240 3406 1111 0010 9041 9622
dla EUR – IBAN: PL 67 1240 3406 1111 0010 9041 9622
UWAGA: Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia. Jest to niezmiernie ważne i pomocne.

 

  1. WARUNKI OGÓLNE

a). Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, sklep poinformuje kupującego w przeciągu 3 dni.

b). W przypadku kiedy kupujący żąda 100% realizacji proponujemy wybór formy zapłaty w kasie Przedpłata na konto.

c). Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres e-mail.

d). Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.

e). W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik dokona ich aktualizacji.

f). Użytkownik, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych, zwane również jako „prawo do bycia zapomnianym” wysyłając e-mail na adres: biuro@fil-ps.pl

g). Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy zaznaczenie w kasie opcji Chcę otrzymać fakturę VAT oraz poprawnego uzupełnienie formularza.
Faktura VAT może zostać wystawiona do 90 dni od daty dokonania zakupu.

h). Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym. Poniżej link do polskojęzycznej wersji Kodeksu:
http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html

i). Nie istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru.

j). Produkty zamówione pod specjalne zamówienie klienta wg załącznika nr 4 do regulaminu, zostaną zamówione w magazynie dostawcy/producenta dopiero po wpłaceniu zadatku w wysokości 60% wartości takiego produktu/produktów. Na tak zamówione produkty nie przysługuje Prawo odstąpienia do umowy zawartej na odległość – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Regulaminu.
Kwota zadatku zostanie każdorazowo indywidualnie potwierdzona klientowi po sprawdzeniu dostępności w magazynie producenta/dystrybutora. Prosimy o wpłatę dopiero po otrzymaniu indywidualnego potwierdzenia.

k). Do korzystania z Serwisu wymagane są: dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 5.0 lub Mozilla Firefox, w wersji nie niższej niż 2.0. Korzystanie z Usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej wymaga posiadania czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

l). Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

m). Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

n). Produkty w koszyku są przechowywane przez system sklepu przez okres 30 dni. Po tym czasie koszyk jest automatycznie zerowany.

 

  1. MOŻLIWE METODY ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA, ZMIANY W ZAMÓWIENIU

a). Zamówienie poprzez sklep internetowy www.fil-ps.pl(korzystając z założonego konta lub też jako zakup bez rejestracji).

b). Zamówienie telefoniczne
Zamówienia można składać dzwoniąc pod następujące numery telefonów:
tel. +48 600 34 32 91
Koniecznie trzeba mieć przygotowane następujące dane produktów: nazwę, indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), ilość oraz cenę.
W celu realizacji zamówienia telefonicznego wymagane jest podanie adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia.

c). Zamówienie e-mailem
Przy zamówieniu składanym w taki sposób prosimy o podanie następujących informacji:
– dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena
– dane do wysyłki
– telefon kontaktowy

d). Za zamówienia składane telefonicznie, mailowo lub poprzez system sklepu bez rejestracji nie są naliczane punkty programu lojalnościowego.

e). Minimalna kwota zamówionego towaru wynosi 30 PLN (brutto).

f). Zmiany w zamówieniu, domówienie towaru do istniejącego zamówienia
Na prośbę klienta detalicznego przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 1 dnia od jego złożenia – oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
– dodania nowego produktu
– rezygnacja z zamówionego produktu

O zmianach w zamówieniu klient jest każdorazowo informowany e-mailem. W przypadku chęci dokonania zmian prosimy o odpowiedź na otrzymanego e-maila do 24 godzin od jego otrzymania.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
– akceptacji zaistniałych zmian (nie wymagamy kontaktu w tym celu)
– dodania nowego produktu (prosimy o podanie indeksu produktu)
– rezygnacji z całego zamówienia

Możliwość zmiany zamówienia nie dotyczy zamówień zawieranych z podmiotami gospodarczymi, które są traktowane jako ostateczne bez możliwości ich późniejszej modyfikacji.

Zamówienia są realizowane wg kolejności wpływu zamówienia oraz daty jego złożenia.
Jeśli do zamówienia oczekującego zostanie wysłane kolejne zamówienie/zamówienia z prośbą o połączenie, w takim wypadku połączone zamówienia będą realizowane wg daty wpływu ostatniego z nich.

Produkty zamówione osobno po dwóch dniach od złożenia pierwszego zamówienia, będą traktowane jako osobne zamówienie z doliczonym kosztem wysyłki.

g). Jak poprawnie złożyć zamówienie (instrukcja krok po kroku)
www.fil-ps.pl/jak-zamawiac.html

h). Dodanie produktu do koszyka
Dodanie produktu do koszyka nie oznacza rezerwacji tego produktu, jest to tylko tymczasowa przechowalnia do chwili realizacji zamówienia.
W przypadku zmiany ceny produktu cena w koszyku ulegnie zmianie, to samo w wypadku usunięcia produktu z oferty zostanie on automatycznie usunięty z koszyka.

 

  1. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, PROMOCJE

a). Program lojalnościowy
Sklep w dotychczasowej działalności nie prowadzi programu lojalnościowego.

b). Produkty objęte ceną promocyjną
Promocje obowiązują do wyczerpania zapasów lub do odwołania.
W produktach objętych ceną promocyjną nie gwarantujemy ilości większej niż jedna sztuka zamawianego towaru.

 

  1. FORMY PŁATNOŚCI

a). Dostępne formy:
Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)
Przedpłata na konto (po naszym indywidualnym potwierdzeniu) – w wypadku niezapłacenia w ciągu 7 dni roboczych od tej daty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
Płatności online za pośrednictwem przelewu elektronicznego (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim):

Płacę z inteligo (inteligo), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z Citi Handlowy (Citi Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank), Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING (ING Bank Śląski), CréditAgricole przelew online (CréditAgricole Bank Polski), Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), DB Transfer (Deutshe Bank PBC S.A.), Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.), Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.), PeoPay (Bank Pekao S.A.), e-Transfer Pocztowy 24 (Bank Pocztowy S.A.), BLIK (Polski Standard Płatności Sp. z o.o.).

– płatnością online za pomocą karty płatniczej:
– Visa
– Visa Electron
– MasterCard
– Maestro
– MasterCardElectronic

 

BLIK

Płatności online obsługuje firma PayU

b). Przy zamówieniu składanym telefonicznie oraz e-mailem występuje tylko jedna forma płatności Przedpłata na konto.

c). Przy dokonywaniu zakupów z opcją przedpłaty na konto bankowe, przelewu należy dokonać dopiero po potwierdzeniu mailem przez osobę upoważnioną o dostępności towaru na magazynach.
Pierwsze potwierdzenie wysyłane automatycznie na Państwa skrzynkę jest tylko potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie osoby upoważnionej jest wysyłane po sprawdzeniu dostępności towaru.

d). Sklep Fil Precision Systems zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności realizowanego zamówienia.

e). W przypadku zwrotu do transakcji zapłaconej kartą płatniczą, zwrot następuje na rachunek karty.

 

  1. KOSZTY WYSYŁKI:

Koszt wysyłki obejmuje również koszt przygotowania towaru oraz jego spakowania.
System sklepu automatycznie liczy koszty wysyłek, które pojawiają się w kasie, a wyglądają one następująco:

a). Wysyłka kurierska firmą GLS
Przedpłata na konto, karta płatnicza, ePrzelew–19,00 zł
Pobranie (płatność przy odbiorze) – 22.00 zł

Waga jednej przesyłki to maksymalnie 30kg.

b). Nie ma możliwości odbioru osobistego towaru  w siedzibie firmy

Sprzedaż jest prowadzona tylko i wyłącznie wysyłkowo

c). Zamówienia powyżej 1000 zł koszt wysyłki pokrywa sprzedający.

g). Wysyłka zagraniczna
Koszty wysyłki zagranicznej są uzależnione od wagi i długości produktów. W celu zapoznania się z właściwymi cenami prosimy o dodanie produktów do koszyka oraz przejście do kasy.

h). Sklep Fil Precision Systems zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności realizowanego zamówienia.

 

  1. DANE PREZENTOWANYCH PRODUKTÓW

Informujemy iż opisy oraz zdjęcia produktów są wykonywane na podstawie katalogów oraz innych informacji handlowych przekazywanych przez dystrybutorów, producentów.
Informacja ta w niczym nie wyłącza, nie ogranicza, i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towarów z umową, a Fil Precision Systems ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność oferty sklepu z opisem umieszczonym na jego stronie.

 

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, WYSYŁKA, ODBIÓR ZAMÓWIENIA

a). Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
– firmy kurierskiej GLS – czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze;
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 14 dni roboczych liczone od momentu złożenia zamówienia. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.

Wg naszych statystyk średni okres realizacji zamówienia to 4 dni + czas przewoźnika.
Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.

b). Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.
Konto to znajduje się w zakładce kontakt.

c). W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.
Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.

d). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu lub utratę przesyłki odpowiada sklep Fil Precision Systems
e). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
Po odbiorze paczki, która z zewnątrz nie nosiła śladów uszkodzeń bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego). http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19840530272/U/D19840272Lj.pdf

 

  1. GWARANCJE

a). Sklep internetowy Fil Precision Systemsodpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.
b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.

d). Sklep ponosi odpowiedzialność za towar niezgodny w umową.

 

  1. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:
– Podpisujecie kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem
– Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
– Wysłać towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:

Fil Precision Systems
Rafał Lazarowski
Pinino 4a, 87-515 Rogowo

Odsyłany towar prosimy wysłać np. Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym lub też paczką pocztową ekonomiczną.

Przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt.

c). Sklep ustosunkuje się do żądań kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania żądania.
Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

d). W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email na adres biuro@fil-ps.pl lub dzwonić pod numer: +48 600 34 32 91

e). Platforma ODR
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

a). Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Fil Precision Systems przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

Fil Precision Systems
Rafał Lazarowski
Pinino 4a, 87-515 Rogowo
lub dodatkowo adres e-mail biuro@fil-ps.pl

Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

Towar powinien zostać zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Przez zwykły zarząd rozumie się takie zapoznanie z towarem, jakie możliwe by było w sklepie tradycyjnym.

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć:
– wypełniony formularz zwrotu towaru. Formularz do pobrania po wejściu w poniższy link: Zwrot towaru
Formularz dostępny jest również jako ostatnia strona regulaminu, który przesłany jest wraz z potwierdzeniem zamówienia.
– prosimy o odesłanie oryginału paragonu, który jest wymagany przez Urząd Skarbowy do zwrotu wcześniej odprowadzonego podatku VAT.

Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

Fil Precision Systems
Rafał Lazarowski
Pinino 4a, 87-515 Rogowo

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta. Zgodnie z art. 34. pkt 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Odsyłany towar prosimy wysłać np. Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym lub też paczką pocztową ekonomiczną.

b). Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach – załącznik nr 1 do Regulaminu.

c). Zwrot towaru nie dotyczy transakcji zawieranych z podmiotami gospodarczymi.

d). Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt.

 

  1. POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU

Cały dokument jest dostępny pod poniższym linkiem Polityka Prywatności

  1. ZASADY I SPOSOBY UTRWALANIE, ZABEZPIECZANIA I UDOSTĘPNIANIA TEKSTU UMOWY

Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tutaj w każdej chwili można zapoznać się z Ogólnymi Warunkami (regulamin sprzedaży) link Regulamin . Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.

Załączniki do regulaminu:
Załącznik nr 1 – stanowi „Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach”
Załącznik nr 2 – stanowi „Wzór oświadczenie o odstąpieniu od umowy”
Załącznik nr 3 – stanowi „Wzór zgłoszenia reklamacji”
Załącznik nr 4 – stanowi „Wzór formularza zamówienia”